Kniha očima čtenářů

Kniha o zdravé NEmoci pro mne osobně byla po delší době jednou z knih, kterou jsem přečetl, jak se říká, "jedním dechem". Pokud bych chtěl knihu shrnout do pár slov, stačily by mi opravdu jen slova dvě, "cesta k sobě". To by však byla škoda, kniha si zaslouží více, než jen takto krátké shrnutí. Informací kolem nás v dnešní době máme více než dostatek. Otázka však je, jak se nám daří tyto informace integrovat do života a přenést z hlavy o oněch pověstných pár desítek centimetrů níže, čili do srdce. V této knize je takové inspirace velmi mnoho, je celá doslova protkaná prací s informacemi, niterním dialogem, uchopení zjištěného a integrace zpět do života. Velmi se mi také líbila důležitost přátelství a spolupráce ať už na úrovni osobní a přátel, tak také jisté sounáležitosti a spolupráce na úrovni odborné, ať už té klasické, tak i alternativní medicíny. Kniha dle mého velmi pěkně pojednává o síle myšlenky, rozhodnutí a také toho, že naše zdraví a moc opravdu máme ve svých rukou, což autorka dokazuje vlastním příkladem. Přeji všem čtenářům, ať je kniha pro ně inspirací na jejich cestě, a autorce, ať jí získané zkušenosti dále pomáhají na její cestě ke štěstí.
S láskou
Pavel Moťka, Postřelmov

Knížku jsem přečetla jedním dechem a paralelně jsem při tom procházela svými osobními "minismrtičkami". Chvíle napětí střídal velmi trefný humor, který dával potřebnou dávku odlehčení do žil. Závěr mě dojal k slzám, jako když maratonec šťastně probíhá cílovou rovinkou... Ten pocit vysilujícího boje a radosti, že to Katka zvládla, je nade vše. Je to moc hezky napsané, jemně a současně nekompromisně jasně a bez okolků, jak nepodlehnout iluzi, že nemáme moc nad svými životy.
Díky❤️!
Veronika z Ostravy

Věřím, že kniha bude povzbuzením pro ty, kteří ve svých životech právě řeší podobnou diagnózu. Jde o to, žít přítomným okamžikem a začít se mít konečně rád. V knize to autorka popsala moc dobře. Někdo moudrý řekl, že člověk má dva životy a ten druhý život začne žít ve chvíli, kdy přestane řešit, co si o něm myslí druzí a jak se jim zalíbit. To vše souvisí se sebepřijetím. Kdo nedostal v dětství dostatek lásky, touží celý život po uznání. Tím pádem je nastavený na výkon a jede podle toho tak dlouho, až se ta jeho "vnitřní kolečka" porouchají. Přeji, aby kniha Zdravá nemoc byla majákem pro všechny, kteří řeší ne-MOC, a posvítila jim správným směrem v jejich současném životním vlnobití.
Hedvika z Brna
Vytvořte si webové stránky zdarma!